reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Škrabáková

Martina Škrabáková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Študentka. Som Kresťanka. Som obklopená skvelými ľuďmi, za ktorých som nesmierne vďačná. Vďaka nim je môj pohľad na život rozšírený o nové veci, nové hodnoty. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Hrdina?!

Martina Škrabáková

Hrdina?!

Dajú sa filmové postavy, postavy z komiksov nazvať hrdinami? Koho dnes môžeme označiť hrdinom? My, mladí ľudia, aj keď si to nechceme priznať vždy máme tendenciu inklinovať k nejakému človeku, ako ku vzoru. Naša predstava o dokonalom človeku je niekto, koho sme možno ani nevideli, len sme o ňom počuli alebo čítali. A existuje vlastne? ... Podľa mňa je ťažké nájsť jeden vzor. Dať sa to dá, ale ak by sme to robili všetci, tak sa rovno všetci volajme rovnako. Prečo nie? Ak chceme byť rovnakí.

  • 3. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 778x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu